Här sitter jag med ett huvud som sprängs

 
Det har gjort det ungefär hela dagen. Jag tror att det beror på att jag är trött. Både fysiskt och psykiskt. Har tränat mycket och hårt och sovit ganska dåligt. Och det här lilla höstlovet som börjar imorgon eftermiddag är SÅ välbehövligt. Egentligen har jag inte haft så mycket plugg, det är mest allt annat som varit väldigt intensivt och krävande de senaste två månaderna. Alla nya intryck, alla nya människor och allt nytt som man ska lära sig hela himla tiden. Nu börjar det liksom bli lite fullt.
 
Och så tänker jag ju så jävla mycket. Blir trött av att bara tänka på hur mycket jag tänker. De senaste veckorna har ju varit extra påfrestande såklart, när jag helt plötsligt är helt själv. Fast ändå inte. Det är lite förvirrat i min hjärna och i mitt hjärta. Det ska bli skönt att komma bort, ta en paus från Stensund och få lite distans till allt. Samtidigt som jag redan längtar tillbaka till allt och alla här, innan jag ens åkt. 
 
Som ni märker är det inte mycket som makear någon sense här, men det känns alltid lite bättre när jag fått skriva av mig. Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0