Mmmm egentid....

 
Skulle lägga upp den här lilla gifen och skriva att det var gött med egentid och sånt förut, men vet inte vad som hände? Inget blev som jag ville, jag fick panik, skulle till frisören och skaffa frisyr och sket i det. Men JA, jag har dansat omkring ungefär så här idag + ätit middag och sett bio med pappa och Åsa. 
 
OCH är nu blondare och finare i håret, alltså. I skrivande stund sitter jag och firar det och livet och min självständighet med en liten (läs: stor) öl som jag hittade i kylskåpet............ 
 
Imorgon ska jag visst göra en annan rolig förändring på min kropp, meeeeeeeen tänker att jag berättar det då, när jag kan visa också. Hej och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0