Uppdatering från storstan

 
Jag har en megabra helg i stockarnas holm, med en himla massa umgänge och aktiviteter av olika slag. Igår började jag med att vara kulturell genom att gå på teater med pappa och dom (först åt vi libanesiskt=MMM!), för att sedan möta upp klassisar (tre av dem ovan) och dricka öl och dansa i ett par timmar. Tiden gick såklart asfort och jag somnade mycket senare än vad hade tänkt. Idag tog jag mig hela vägen från Bagarmossen, där vi sover hos Åsas syster, till Hässelby Strand för att hänga med Ina, Felicia och Billie-Lo. Aaaaaaaaaaasmyyyyyyyyyys va det! Bilder kommer. Sedan tog jag ett par öl med papsen och så har vi ätit mat såklart. Ja, ni märker ju att jag har det bra. Nu sitter jag i Bagis och funderar på hur länge till jag orkar vara vaken. Imorgon ska jag träffa LOTTA en stund, innan det blir mer bebishäng, då vi ska fira att Tage har fått ett namn. 
 
Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Paulina!

Är du intresserad av smink och skönhet? Kanske vill ha lätta tips som förenklar din vardag? Kolla då in min blogg!
Ha en fortsatt trevlig vecka! Kram 

2014-10-13 @ 09:56:35
URL: http://onebeauty.blogg.se
Postat av: Alan

Ojdå! USA börjar kännas så B för mig liksom... Kenza plus Scarlett Johansson är för övrigt lika med Lisa Tellbe (:

2014-10-13 @ 17:54:54
URL: http://www.aelyaen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0