Ingen wast, ingen wo!

 
Neeeej, det blir det inte mycket av här på Stensund. Från att jag vaknar klockan 07:15 har jag i princip saker att göra ända tills jag går och lägger mig. Inte varje dag, om jag inte vill, men nääääästan. Och jag är inte så van vid det? Har oftast levt rätt lugnt och aldrig haft speciellt mycket att göra. Det är inte så att jag är stressad nu, men är bara lite ovant att inte sitta på rummet och glo i ett par timmar om dagen. Men jag TRIVS med livet. Megabra.
 
Just nu är jag helt utmattad, både fysiskt och psykiskt, så ska lägga mig i sängen och titta på nåt (har skaffat Netflix!!!!) tills jag somnar. En fullproppad dag kvar, sen är det rätt lugnt en stund :))))))))))))))))))))))))))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0