En liten lista på en liten fredag

Vad har du på dig?
 
 

Hur mår du?
Just nu - ganska bra pga äter <3. Förut - piss pga hungrig, detoxad och förkyld. Men nu tuggar jag i mig stekta grönsaker och börjar bli människa igen.

Vad önskar du just nu?
Att snön kommer tillbaka! Hatar detta äckelväder.

Vad har du ätit idag?
Heh. Ett ägg, en morot och en banan till frukost. Sallad och en qournfilé till lunch, fruktsallad och nu då lite mer grönsaker.

 
Vad ska du göra imorrn?

Ska åka med ett gäng på loppis! Sen plugga. Sen vet inte.

Och ikväll?
Vet inte alls?! Se på film?

Vem saknar du?

 
 
Bruschan bland annat! Nu är han i Nairobi. Och mamma! Hade behövt hennes kramar just nu.

Senaste köp?
Grönsaker :))))))))

Vad skrattade du senast åt?
Spelade lite volleyboll förut (obs jag flaxade mest med armarna och försökte att inte falla ihop pga hunger) och då skrattade jag lite åt andra personer som flaxade och åt mig själv.

Vad grät du senast åt?
Allt.

Vem sov du senast med?
Hihi

Vad läser du just nu?
Lena Dunhams Not that kind of girl! Har inte kommit så långt, men redan sååå pepp! 

Senast sedda film?
Pride ju. 

Vilken svordom använder du mest?
Fan eller jävlar.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.

Senast 3 inkomna sms?
"På café opera också hahah"
"Ett brev är nu skickat från cdon.com blablabla.."
"Men är du hemma? För ska bara få hjälp med mina aktier och fonder så kan jag komma över annars :)"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Haha så jävla kul! Ååhh stekta härliga gönsaker <3 inte svimfärdig längre men heller inte mätt haha."

Vilken är din favoritfrukt?
Mango!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Haha ingen? 

Vad är du rädd för?
Hundar. Och att det helt plötsligt ska hända nåt sånt där hemskt som förändrar allt.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, det tycker jag inte.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Finns ju så många! Men bland annat Consuela i Family Guy, Nick i New Girl och Phil i Modern Family.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Andreas.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Alltså vill ju fortfarande lära mig spanska på riktigt! 

Vart vill du åka just nu?
Till Eslöv och ba mysa ner mig med mina bästisar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0