Känslor genom photobooth


När jag insåg att jag hade TVÅ bitar att äta i chokladkalendern. (saknar december lite nu kände jag :(((()


När jag vaknade upp i Vimmerby, första dagen på lovet, ont i halsen, snorig och jävlig.


När jag såg sista avsnittet någonsin av Sons of Anarchy. (obs! normal reaktion från mig hade varit stortjut, men kan tydligen inte gråta längre :))))))))


När det började snöa på julafton.

När jag är hemma. Och tänker på att idag kommer hela min fina klass också hem. Och imorgon börjar skolan. 
 
Sedan tänker jag på att ansökan till Polishögskolan öppnade igår och att jag supersnart kommer få inlogg och söka. Första gången på 3 år. Blir asnervös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Haha härliga bilder .D Å så kul med polishögskolan! Hoppas du kommer in!! :D

2015-01-06 @ 12:53:02
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0