Sista timmarna av 2014


Igår tog jag alltså en bil och körde ner till Sälen, där Thassen befinner sig om vintarna nu för tiden. Vi ses ju inte så ofta, så kände att jag kunde passa på när vi ändå var rätt nära. 


Vi åt megagod mat med några andra arbetare. Där var det nyårspyntat och det börjades dansa och så.


Glatt fölk.


Thereses nipple covers var asdåliga och lossnade, så det var roligare att leka med dom ju.


Heh..


Så här såg jag ut typ, i min bästaste klänning och mitt festligaste nagellack.


Ahh, det var typ det, hade inte med mig kameran resten av natten. Ovanligt lugn och kort nyårsfest, MEN inte sämre för det. Det var superkul, mys att träffa Therese och jag är nöjd. 


Igår var vi ganska slut ändå, men lyckades äta god mat och ha det trevligt ett tag, innan jag körde uppåt igen. 
 
Och gott nytt år då! Måste sammanfatta 2014 i ett eget inlägg såklart, nån gång, när jag har lite ro. Har ju varit ett himla år.. Som vanligt nu för tiden? Aja, pusshaj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0