En liten onsdag

Idag var första jobbdagen för mig denna vecka, och det var bara en halv, lite lagom sådär. Grejen är bara att det tyvärr inte är så himla lagom när väl lönen kommer in. Förra månaden var jag bortrest tre veckor och jobbade bara en dag, vilket betyder att jag som timavlönad knappt får tusen kronor denna månad. Heh... Ett litet studiemedel också, men det håller inte länge. Tur att jag har en man som kan hjälpa till, så får jag städa lite extra.

I övrigt har jag idag åstadkommit lite studerande, en löptur i blåsten och vardagshäng i soffan. Härnäst lär jag och Dea bädda ner oss i sängen och titta på Lost tills vi somnar. Det kan dock dröja, då mannen för tillfället pratar i telefon med sin bästis, ett samtal som kan pågå i ungefär en evighet. Åter till Lost. Jag har aldrig sett den serien, vilket tydligen var en katastrof, så häromdagen började vi med det. Faktiskt jävligt bra, jag är redan fast.

ÅH! Jag måste göra en header, så att jag kan få folk att läsa denna blogg, utan att skämmas.
Nu ska jag äta en banan. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0