I'm not givin' up, I'm just givin' in

Wooh! Besöksrekord igår - 5 unika! Det går uppåt i alla fall, kul.

Det blev tyvärr ingen match för mig idag, så jag har mest befunnit mig i sängen. Tittat på Modern Family och så kom mamma förbi och vi såg Huvudjägarna (asbra norsk film baserad på en asbra bok av Jo Nesbö). Nu, fortfarande placerad i sängen, lyssnar jag på Florence + the Machine's MTV Unplugged-skiva. Så himla bra! Blev helt galen i Florence efter att ha sett henne på Skavlan någon gång i höstas och har fortfarande inte tröttnat på låten Shake it out. Världens grymmaste röst har hon också, helt sjukt.





Här är en annan fin låt. Nu får jag sådan panik på detta sega internetet att jag lämnar cypervärlden för en stund. Måste prata med min man när han kommer hem, så får han göra något åt det, hehe. Tills dess tänkte jag se på..... Modern Family! Och äta något gott kanske, mamma kom med sockerkaka förut...



Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

YEYEYEYE :D:D:D

Vad gör du? :)

2012-04-22 @ 20:22:53
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0