Sol ute, sol inne





Hallå! Solen skiner idag! Och det är varmt! Är både chockad och överlycklig. På begäran från sambon, blev det idag moussaka till middag, och hans önskan är min lag. Nej! Det är den inte, men jag är en snäll tjej och har inget riktigt jobb, så jag hade både tid och lust att laga moussaka. Jag har också köpt och kokat rödbetor. Jag älskar rödbetor! Har egentligen aldrig gjort det, förrän jag åt färska rödbetor förra året och nu är det bland det godaste jag vet. Så nu ska jag äta rödbetor tills mitt kiss blir rosa! (Det blir det, på riktigt) På skärbrädan ser det dock ut som att jag har styckmördat någon, men inte idag alltså.

Insåg idag att jag har börjat fota sedan jag började med den här bloggen, vilket känns asbra! Har inte fotat ordentligt (förutom med kompaktkameran på fest) på hur länge som helst! But now - the inspiration is back!!!!!

Nu är det ett asroligt Family Guy-avsnitt på tv:n, så gotta go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0