Det börjar närma sig

 
Om tio dagar åker vi till Arlanda och dagen efter det flyger vi till Gran Canaria. Det känns helt jävla sjukt overkligt, men så himla underbart! Barnen börjar vänja sig mer och mer vid mig och det känns för det mesta bra. Alltid lite svårt i början, men jag tror vi kommer få det jättebra, de är ju trots allt megasöta.
 
Vendela, 4,5 år vill leka med mig HELA tiden och säger "Länäjaaaaaa!" cirka en miljard gånger om dagen.
Cody, 2,5 år håller lite mer distans, men sa mitt "namn" för första gången häromdagen. Det lät ungefär som "I-EE-AAA", inga konsonanter där inte.
Snuttan på bilden verkar gilla mig också, men hon säger inte så mycket.. än..
 
Nu är det bara att börja packa - JAG ÄR REDO FÖR SPANIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0