Det snurrar i min skalle

Jesus Kristus vad mitt huvud snurrar runt just nu. Och min kropp med, åt ett annat håll. Jag jobbar på dagarna, packar på kvällarna och när jag har lite tid över försöker jag träffa någon människa här och där.
 
Den här helgen har jag något uppbokat typ varje timme..! Inatt anlände min mamma till Vimmerby och i morse kom Paulina. Ikväll ska vi ha avskedsfest för oss med de som är hemma, vilket betyder att jag ska handla, laga, fixa osv. Imorgon är det bokat lunch med pappa och middag med Hanna. På söndag är det konfirmation klockan 11 och mat efter det. Mellan alla dessa planer ska jag också försöka UMGÅS med till exempel min mamma och min bästa vän, innan de lämnar mig igen. Och innan jag lämnar dem.
 
Igår sa jag farväl till både farmor och farfar och Therese. Ses väl vid jul typ. I helgen blir det ännu mer avsked och nästa vecka vill jag inte ens tänka på. Något som jag vill tänka på är om två veckor eller så, när jag och Dea ligger på varsin solstol och lyssnar på havet, eller när vi sitter hemma i vår lägenhet och dricker vin, eller när vi går ut och dricker billig öl kvällarna långa.
 
Men just nu är jag såklart överlycklig över att vara i Vimmerby med alla mina finaste.
 
En glad tjej. Fast en annan gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0