l3ll_

Här kommer lite bilder på vad jag gjort den senaste veckan. I några dagar kunde man ju nästan tro att det var sommar på riktigt, så jag har faktiskt BADAT.

Har glömt att säga att jag har skaffat Instagram. l3ll_ heter jag där, för den som är intresserad, vilket jag räknar med att ALLA är?!


Spelat krocket (säger inte vem som vann, men det var inte min dag!)

Solat och badat vid Yxern

Solat, läst och ätit vattenmelon på en balkong utan möbler

Lekt lekar på 50-årsfest (jag vann min gren såklart!)

Lekt med och tagit hand om de här små liven och deras ännu mindre lillasyster. Alltså att sitta med en månad gammal människa i sin famn kan vara bland det mysigaste som finns. Hon bara ligger där och sover och gnyr då och då. Jag bara njuter och vill aldrig lämna ifrån henne. Funderar på att stoppa henne i väskan någon dag, hon är ju så liten så hennes föräldrar kanske inte märker något..?
Alltså, HUR kan man INTE älska den här genomgoda, fantastiska människan?! Och ni ser ju bara hur jävla söt han är. Jag smälter lite ibland när jag ser på honom.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0