Liket rapporterar

Oh..! Jag är slut som människa, känner mig verkligen helt död.Helgen har varit så himla fin, men intensiv och väldigt påfrestande. Åkte ju som sagt till Göteborg i torsdags och kom hem igår. WOW var helt fantastiskt! Vädret var lagom bra och spelningarna grymma. Det var helt underbart att äntligen få se Florence + the Machine.
 
 
  
Vilken festivalsommar det blev ändå! Siesta, Hultsfred och Way out West. Nu jobbar jag mycket på att förtränga att jag missar Malmöfestivalen.......... Jag jobbar också på att handskas med en jävla bakfylla och en vidrig förkylning. Varenda andetag är ansträngande. Men det får det vara värt, 30-årsfesten igår var megakul! Jag blev extremt sentimental på slutet bara. När folk började lämna kalaset och det var dags att säga hej då på obestämd tid började jag gråta. Och kunde inte sluta. Jag tycker det är så himla sorgligt att inte veta när jag träffar alla fina, underbara vänner igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0