Fredag var det, jaaaaaaa

 
Ikväll är det en klassisk fredag på Playmar nummer 216, där Linnea och Andreas bor. Vi har ätit mysmiddag i form av tortellini med zucchini, paprika och champinjoner. Vi dricker rödvin och har skypat lite med vänner och familj. Vi hänger i soffan och tittar på diverse program, i skrivande stund Musikhjälpen.
 
Apropå det, så har vi ett litet internt vad här hemma. Jag har tippat på att de får in 15 675 382 kr och Pröppen på 12 532 674 kr och om jag vinner ska han massera mig 30 minuter varje dag i en vecka, och om han vinner ska jag diska varje dag i en vecka. Olika prioriteringar, tydligen. Just nu är de uppe i cirka 7 miljoner och det slutar på söndag. Spännande........
 
Åter till den klassiska fredagen. Vi sitter alltså här och smuttar vin, jag äter mörk choklad och Dea äter nötter, och vi börjar bli sugna på att gå till Saloon en sväng ikväll, spela lite biljard och dricka öl för 2,50 euro styck. Vi ska gå upp lagom tidigt imorgon tänkte vi, och sedan cruza runt på moppen och handla julklappar. Nu ska jag svida om från mjukisbyxor och sätta på mig en BH och ta med min gitarrspelande, gubbkepsbärande gullkille ut i Playa del Inglezzzzzzzzzzzzzzzz.
 

Kommentarer
Postat av: Niccyyy,

Tjingeling, först måste jag säga att du har en jätte fin blogg. :)

Niccyyy heter jag, eller ja, jag kallas det iallafall & har precis dragit igång med bloggandet igen efter att jag haft det på is ett bra tag. Skulle vara kul om du ville kika in &slänga en kommentar :) Kommentera min & jag gör självklart detsamma! :)

2012-12-15 @ 00:09:27
URL: http://niccyyys.blogg.se/
Postat av: mergimtare ♛

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2012-12-15 @ 13:55:03
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0