He's back!

 
Min andra halva har återvänt och fulländat mitt liv igen. Det har faktiskt varit väldigt tomt denna vecka, nu när jag är van att alltid ha honom här. När vi kom hem från flygplatsen gjorde jag philadelphiaostfylld och baconlindad kycklingfilé (Pröppen vad såsansvarig) till middag och nu ligger vi i soffan och slöar.
 
Jag hade jättekul igår, men har varit väldigt trött idag, så ikväll nöjer jag mig med vatten (och pyttelite glögg - frös ju). Dea har langat hit saffran och grötris, så imorgon ska jag baka lussebullar! Och kanske göra gröt. Måste försöka få lite mer julstämning så här två veckor innan jul.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej denna söndag som är andra advent.
Det går fort mot jul.
Jag vill passa på att tipsa om en tävling hos mig, som jag i samarbete med Angelica
Kika bara mellan mina inlägg, där finner du den bums, massa fina saker värde över 5000 kr
Önskar en fin söndag

2012-12-09 @ 15:01:27
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Lara

Hej :) var med o gissa på min fråga, o om du har rätt så länkar jag din blogg! :D

2012-12-09 @ 15:51:14
URL: http://yiinyang.blogg.se
Postat av: charlottenpotten

DET SER SÅ JÄVLA GOTT UT.

2012-12-09 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0