Jag prisar Gud igen!

Kom in på någon gammal Spotify-lista och såg Andreas Gregas fina namn. Tryckte mig in på hans sida och vad ser jag? HAN HAR SLÄPPT EN NY SKIVA. ÅR 2012. Förstår inte riktigt hur jag har kunnat missa det här. Jag har bara hört 1:42 minuter i skrivande stund, men jag älskar hela albumet ändå. Och jag älskar Andreas Grega. Jag brukar inte känna mig speciellt religiös, men detta känns som en gåva från ovan, vem det än är som sitter där. Mörkerseende - Andreas Grega är det bästa som har hänt i mitt liv på mycket länge. Typ. Musikmässigt i alla fall..
 
LYSSNA FÖR GUDS SKULL!
 
Så här nära har jag varit Grega en gång på Emmaboda. Jag fick till och med röra honom. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0