Kvällen före dagen efter

 
Igår firade vi som sagt Mimmi, 19 år! Och för första gången sedan vi flyttade hit tog jag med mig min lilla kamera ut och förevigade några små ögonblick. Vi åt jättegod mat, drack och drack och dansade och dansade. Väldigt perfekt kväll och idag har jag mått perfekt av det.
 
 
Så här såg det ut tidigare ikväll när jag låg i soffan och spelade Ruzzle, medan Pröppen lagade crepes. "Haha, du ser ju ut som nåt white trash!", säger han då och tar ett kort. Verkligen trevligt sagt. Inget hångel för honom ikväll inte!

Kommentarer
Postat av: Mikaela


Vinnaren av månadens blogg är nu utsedd! Blev det du?
Kolla mitt senaste inlägg för att se vinnaren!

2012-12-17 @ 17:24:26
URL: http://mikaelaellinorlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0