Sjuk tjej #1

 
Så här mår jag idag. Ont i halsen, ont i huvudet, ont i bihålorna, hundra kilo snor i hjärnan och noll procent kraft i kroppen. Kommer inte ens ihåg när jag var så här sjuk sist, och då blir jag det två dagar innan nyårsafton?! Min kära kille mår inte heller så bra, så vi ligger mest i soffan och gnyr idag. Dessutom har Cicci och Richard fest på relaxen ikväll, vilket vi såklart har sett fram emot megamycket. Just nu vill jag bara dö, men förhoppningsvis mår jag lite bättre klockan 18. I så fall ska jag basta lite och dricka typ en tröstöl. Sedan sovasovasovasängsängsäng för att kunna ta oss till Stockholmet imorgon, där vi ska fira nyåret på måndag. 
 
Jag vill dock påstå att jag är väldigt bra på att kurera mig och må bra när jag väl måste. Så jag tror att med de fem V:na - värme, vilja, vatten, vitaminer, vila - ska jag kunna bli frisk som en fisk på två dagar. Heja på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0