Byxorna

Här är de. Världens snyggaste byxor. Det är mer än ett år sedan jag såg ett par liknande första och enda gången och har velat ha ett par enda sedan dess, men inte hittat några. För någon månad sedan såg jag de perfekta på Gina Tricot av alla ställen, men just då hade jag inte 300 kronor över. I söndags var jag ju i Linköping en sväng och gick rakt in på Gina på jakt efter byxorna.
 
Jag hittade dem. Bland rean. Halva priset. Då fanns det ingen passande storlek. Personalen ringde till en annan butik och de hade ett par ungefär likadana i 36. Åkte dit. De byxorna var ÄNNU snyggare och storleken passade perfekt. Jag blev lycklig. Jag älskar mina byxor.
 
Nu känner jag mig sjukt ytlig efter att ha skrivit ett helt inlägg om ett par jävla byxor. Men får vara lite mer seriös en annan dag. Nu ska jag powernapa och sedan jobba. Trevlig helg, sug och svälj!

Kommentarer
Postat av: ebba bloppis, ÄKTA Jeffrey Campbell klackar säljes! :)

Shit vad naajs! :D En gång drömde jag om ett linne jag hade sett på en blogg, o dagen efter så tänkte jag att "jag kan ju gå in o se om det finns här kanske!, o sen så hittade jag ett, så jääkla skumt! Glad tjej då haha, typ synsk tjej men whatever xD

2012-07-10 @ 19:02:15
URL: http://ebbasbloppiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0