Fucked-up fakta

  • Det luktar äckligt i min navel. Vet inte varför och det spelar ingen roll om jag duschar varje dag. Det är något om luktar.

  • Mina öron är exremt känsliga för beröring. Hela min kropp är väldigt kittlig, men om någon eller något rör mina öron får jag panik. Däremot älskar jag att pilla med en tops i öronen, det är underbart.

  • Jag är väldigt konflikträdd. Ibland går jag hellre runt och är småarg istället för att lösa problemet, om det innebär att jag måste prata med någon. När jag var liten skrev jag ofta lappar, men jag försöker växa ifrån det nu. Det går bättre och bättre.

  • Mitt hår blir aldrig fett. Verkligen aldrig. Jag tror i och för sig inte att jag har väntat längre än en vecka med att tvätta det, men inte ett enda spår av fett har jag skådat.

  • Jag har aldrig haft näsblod.
 
Det var visst några dagar sedan jag bloggade.. Jag har inte förätit mig, har bara haft väldigt mycket för mig. Nu sitter jag dock här igen och äter glass. Hallon/saltlakrits - så jävla gotttttttt! Ska lägga upp massa bilder från mitt liv snart.....
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

aldrig näsblod?! jag har det en gång i månaden typ haha

2012-07-23 @ 20:06:30
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0