I drömmarnas land

Inatt har jag drömt en himla massa saker och varit allmänt förvirrad. Alla drömmar flöt in i varandra, men det var säkert minst tio stycken olika. Bland annat drömde jag att:
 
  • Jag var utomlands med bland annat Dea, Alfred och Therese. Vi gick runt på massa mysiga gator och helt plötsligt skulle jag köpa nagellack som jag trodde var jättebilligt. Men det visade sig vara jättedyrt så jag ångrade mig. Men det var fint. Måste skaffa ett lila nagellack!

  • Jag såg Florence + the Machine live och det var så jävla dåligt! Hon körde playback och hade massa fula dansare.

  • Jag jobbade. Ett tag såg jag pizzor, ugnar och pizzasallader så fort jag blundade, sjukt jobbigt! Låg vaken ett tag för att bli av med det. Lyckades till slut.
Det var vad jag kan komma på just nu, väldigt händelserik natt om man säger så. Nu ska jag dra ut och SPRINGA och senare kommer en annan Linnea hit för upcatching, fika och klippning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0