Inga mer kostgjorda hormoner!

För ett tag sedan slutade jag med p-piller. Mest för att homeopaten jag går till ibland sa att det var orsaken till en jävla massa eksem på min kropp, men också för att det faktiskt innehåller en jävla massa skit. Det finns ju inte så himla många hormonfria preventivmedel utan biverkningar, men jag blev tipsad om FemCap. Det är helt enkelt en liten "hatt" som hindrar viss vätska från att komma in på vissa ställen. Det påverkar absolut ingenting annat, bara man lär sig att sätta den rätt och så. Jag fick hem den igår och det känns som att det kommer funka riktigt bra faktiskt.
 
Så om man vill ligga säkert utan att stoppa i sig en massa saker, skaffa en FemCap vettja! Kostar lite grand, men man kan ha samma i flera år.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Heja! Jag har aldrig ätit p-piller eller dylikt och kommer aldrig göra. Jag tycker att det är sjukt att ungdomsmottagningen år 2012 fortfarande rekommenderar det till ungdomar. Mindre hormoner till folket!

2012-07-12 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0