Oväntat besök

Min lunch. Mango, banan och is.
 
Ny vecka, nya jobb! Idag betämde jag mig för att inte jobba hela dagen, så jag ska bara till ett jobb idag. Har för det första plågsamma ryggsmärtor nästan hela tiden, så vill inte röra mig alltför mycket och för det andra blir jag lite för slut för att jobba hela dagarna varje dag. Onsdag och torsdag ska jag OCKSÅ vara i köket i Bullerbyn igen.
 
Det kändes ju även helt okej att vara hemma och chilla idag, när solen faktiskt är framme och steker vår jord! Så än så länge har jag bara suttit på balkongen och läst. De håller på att fixa nåt (typ måla och skrapa?) på husen här nu och helt plötsligt kom det upp en liten kran med en man i när jag satt där i bikini. "Hej! Nu får du oväntat besök" sa han och började skrapa lite under vår balkong. Det blev inte mindre pinsamt av att jag precis då läste de sista sidorna i en jättebra bok som såklart slutade jättesorgligt. Jag stortjöt. Vet dock inte om han såg det, förhoppningsvis inte.
 
Nu ska jag faktiskt dra ut och springa en sväng, tror att min rygg behöver det. Jag tränar så fruktansvärt lite nu, viljan finns, men inte tiden. Klockan fyra är det jobbtajm igen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0