Snodde en liten lista av HanaPee

Var tillbringar du sommaren?

Mest hemma i Vimseby.

Med vem?

Mycket med Bubben och lite med de små vänner som är hemma, en del med mamma innan hon lämnade mig.

Vilken låt är du besatt av i sommar?

Vi va dom - Familjen. Kan. Inte. Sluta. Lyssna.

Vem ser du helst på Allsången?

Oj.. Är helt ointresserad av Allsången. Men om Florence + the Machine skulle komma, kan jag väl titta.

Berätta vad du vanligen gör en solig och varm sommardag på semester.

Solar, badar, springer, äter grillat, dansar och dricker öl.

Berätta vad du gör en sjukt regnig sommardag.

Ser på film, dansar och dricker öl.

Tre böcker du vill läsa i sommar:

Hinner inte läsa så mycket som jag vill :( Men näst på tur blir nog en Jo Nesbø.

Vem ser du fram emot att träffa i sommar?

PAULINA OLEFORS. INA MALMSTRÖM. JULIA ERICSSON. (saknar dom så det gör ont)

Gillar du att sola? Bada?

Eh ja?

Vilken är din bästa: ”sommar-look”?

I bikini och brillor på en handduk i solen.

Vem hoppas du att få hångla med?

Med kungen vore coolt..

Berätta om något sjukt sommarminne.

Typ hela somaren 2010 efter studenten var ganska sjuk. "Hulsfred", Emmaboda, Way out West och jävligt mycket fest. Paulina och jag gjorde allt och jag var lycklig exakt hela tiden. Sedan blev jag helt plötsligt jätteolycklig och världen gick under. Men när hösten kom var jag lycklig igen.

Finns det någon downside med sommaren?

Myggor, getingar, myror, flugor och regn.

Vilka festivaler kommer du upplevt när sommaren är slut?

Siesta, Hultsfredsfestivalen och förhoppningsvis lite Way out West.

Använder du spf? Isåfall: vilken faktor?

Alltid. Beror på.

Kan du tända en grill? Vad har du helst på grillen?

Ja, men är kanske inget proffs. KÖTT och massa grönsaker.

Är det lättare att älska sig själv på sommaren?

Antagligen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0