Återförening gånger tusen

I skrivande stund sitter jag i den soffan och i det rummet som förra året tillhörde mig. Nu är jag besökare här. Kändes sjukt konstigt i början, men har vant mig lite. Sedan jag kom fram i fredags eftermiddag har det varit ganska fullt upp. Det var helt underbart att träffa barnen och hela familjen igen, blev helt tårögd. Sedan har det bara fortsatt med återseenden. Ida, Nina, Julia och så vidare. Idag har jag även träffat min gamla barndomsvän Sofia som jag knappt har sett på TIO ÅR! Sinnessjukt. Kom på att hon bodde här i Oslo nu, så vi tog en fika och catchade up. Mysigt!
Just nu sitter jag och inväntar familjen, så vi hinner umgås lite till innan barnen ska sova. Imorgon klockan halv åtta går mitt tåg hem igen. Det har varit väldigt blandade känslor att vara här, men mest kul såklart. Har saknat barnen och staden otroligt mycket, men trivs med mitt lilla liv i Vimmerby som det är.
Så är det med det, ifall ni har legat sömnlösa hela helgen och undrar hur jag har det egentligen. BRA alltså. Hörzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0