Gran Canaria

(tryck på bilderna för källa)
 

Ehm. Ja. Vi ska alltså flytta till Gran Canaria, Spanien i slutet av augusti. Anledningen är att Dea och hans chef har storslagna planer där nere och jag tänker minsann inte stanna här. Så jag och min kära ska hitta oss något fint ställe att bosätta oss i och jag ska jobba som au pair i bossen Timmys familj, med deras tre supersöta barn. På min fritid tänkte jag springa längs stränderna, vandra i bergen, lära mig dyka, chilla i solen, bada i havet, dricka vin nätterna långa med Dea och njuta i allmänhet och största synnerhet. 
 
Jag längtar som ett jävla svin tills den 25 augusti, men det kanske ni kan förstå? Samtidigt är jag glad att jag har hela sommaren här hemma, med jobb och massa kuligheter. Men sen, sen ska det bli så himla skönt att komma bort bort bort och inte veta när jag ser Vimmerby igen.
 
Såklart finns det alltid baksidor med allt bra. Jag kommer vara superdupermegalångt bort från alla andra. Längre än någonsin. Min kära mamma som jag precis vant mig vid att ha så nära igen, måste jag skiljas från redan om några veckor, när hon flyttar till Norge. Alla snygga tjejer får jag börja skypa med igen och övriga människor kanske jag springer på någon juldag eller så. Det allra bästa och viktigaste, som lättar på min själ så sjukt mycket, är i alla fall att jag slipper skypa med Andreas Svensson. Home is where your heart is, ni vet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0