Hultsfredsfestivalen 2012


Vädret var så himla svenskt som det bara kunde bli under denna festival. Ganska varmt hela tiden egentligen, blåsigt nästan hela tiden, sol och regn om vartannat varje dag. Och SVINKALLT på nätterna. Men ingen festival utan kyla och regn, som jag brukar säga. Det hör liksom till. Här var det fint väder och de första medlemmarna av campet hade anlänt.

Underbara Alfred! Blir extra lycklig varje gång jag träffar honom nu för tiden, eftersom han har flyttat till Stockholm. Men i sommar är han hemmaaaaaaaa! :))))))))

Tommy T - ännu en stjärna

Vi lekte den obligatoriska frågesporten. Domare Lotta och Gunnar.

Mera människor. Gunnar vinkar så fint.



I fredags åkte tog vi en paus från festivalen och åkte på studentfirande en stund. Åt massa god mat och sedan var vi i Hultsfred igen när fotbollen började.

Det gick ju sådär. Men det var ganska kul ändå.

Sista natten var det storm och regnet öste ner. Tälten blåste sönder och jag grät nästan av hemlängtan, bakfylla, förkylning och ångest. (det som Alfred håller i är alltså VATTEN!)

Jag tog tyvärr inte fler bilder än så, men det var en fint festival ska ni veta. Såg lagom många konserter (färre än vad jag räknat med), drack alldeles för mycket öl, dansade ganska lite, men hade helt perfekt med kul! Bästa konserterna var Justice, Familjen och M83. Det var det. Nu har jag absolut ingen aning om när jag ska på festival nästa gång.



Kommentarer
Postat av: † ELIN CECILIA - TÄVLING!

haha är det, lät lite udda? :D



Bloglovinbyte? :)

2012-06-19 @ 12:09:31
URL: http://eelin.se
Postat av: Anonym

har lagt till dig nu, din tur :D



ska testa nästa gång ;)

2012-06-19 @ 22:03:27
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0