Orange


Här sitter jag i min nya t-shirt och mitt nya nagellack och peppar för festival. T-shirten är egentligen inte helt ny, men den kommer från min kära mans gamla butik Stay Dirt (som de nyligen sålt). Blev en massa kläder över såklart så jag haffade åt mig lite. Passade på att skaffa ett nagellack som matchar, har hört att det är viktigt.....!

Festival var det ja. Snart kommer Emma och Lotta hit och sedan drar vi så småningom om till Hultsfred och Camp Megagutt! Ska blir så underbart, fantastiskt, otroligt megaaaaaaaagutt! På fredag kommer vi göra ett litet avbrott för studentfirande av Deas bror, men det blir nog ganska skönt att komma hem och bli lite fräsch också. Missar Krunegård dock :((((( På söndag får jag lämna festivalen ganska tidigt, för mamma har dragit med mig och brorsan på dop. Ska bli mysigt faktiskt (är ju galen i bebisar nu för tiden) men kan hända att jag är lite trött då.

GLAD är jag i alla fall och nu ska jag fixa det sista. Ha de braaaaa, hörs på söndag kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0