Oslo var sig likt





Lite bilder från helgen. Anlände till Vimseby klockan fyra i eftermiddag och har sedan dess mest pysslat om min sjuka, ängsliga lilla pojk som ligger här i soffan och gnyr. Jag tar mitt ansvar som sambo och ska se till att han blir frisk till onsdag när vi drar till Hultsfredsfestivalen. Jag går in till hundra procent med denna uppgift och springer fram och tillbaka med vatten, värktabletter, honungste och en klapp på kinden då och då. Vi googlade lite och kom fram till att vitlök verkar hjälpa bäst, så nyss åt Dea två pressade vitlökar och sköljde ner med lite vatten. Blir inget hångel på några dygn, så bäst att det hjälper!


Själv sitter jag med ölen i högsta hugg och hejar på Sverige för fullt!

Kommentarer
Postat av: jacquiline

Fina bilder!

2012-06-11 @ 22:29:59
URL: http://skyisblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0