Sol sol sol sol sol och inte blåst



IDAG skiner solen för fullt och det blåser inte kalla polarvindar. Jag är glad. Var uppe ganska tidigt i morse och var nere i Bullerbyn, för jag och mamma bjöd barnen på chokladbollar. De blev så glada så! När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och fläkte ut mig på balkongen. Så himla skönt. Nu har precis käkat lite äggröra och rädisor. Rädisor är för mi en nyfunnen kärlek. Har aldrig märkt att det är gott innan, men det var det visst. Smakar kanske inte så jättemycket, men det knastrar liksom gott när man äter dem.

I eftermiddag ska jag jobba några timmar, sedan ska vi till Kisa och GRILLA! Imorgon är det jobb hela dagen och på fredag är det dags att fira midsommar ute i den småländska skogen. Min bästis Paulina kommer hem och jag kan typ inte bli gladare. 

Nu ska jag ut och lapa lite mer sol! Ciaooo.

PS. Jag ÄLSKAR mitt nagellack. Ska springa runt i det hela sommaren, ENDAST det. Eller nej, kanske trosor också, blir så oskönt annars..

Kommentarer
Postat av: Anonym

den gröna kan va lite besk :P



GULDVÄRT OM DU VILL RÖSTA PÅ MIG I NELLYS TÄVLING! :)



http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1303

2012-06-20 @ 13:25:07
URL: http://eelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0