Sömn m.m

För två minuter sedan pussade jag min kille godnatt. Nu andas han så djupt att det låter som om lungorna ska hoppa upp i halsen vilken sekund som helst. Jag FÖRSTÅR inte hur man kan somna så fort, och kommer nog aldrig förstå. För mig har det alltid tagit ganska långt tid att somna, men kanske beror på att jag tänker så hiskeligt mycket? Det går lite i perioder dock, när jag var mindre kunde det ta upp till två timmar innan jag somnade! Nu är det mycket bättre och tar oftast högst en halvtimme. För övrigt. Att sova är så jävla underbart! Kommer aldrig sluta älska sömn.

Egentligen hade jag inte mycket mer att informera om denna sena tisdagskväll. Jag ska SOVA nu. Imorgon åker vi till Hultsfred. Just det! Mumford & Suns har ställt in!!!!! Så himla tråkigt, det var en av de konserterna jag såg fram emot mest. Hoppas festivalen kan hitta någon vettig ersättare, så att jag får se en annan bra konsert.



Hittade en bild från när vi spelade fotboll i Kungälv. Sköna killar alltsååååå!


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0