Tummen upp från Linnea och hennes hakor



Åh. Puh. Okej. Igår eftermiddag kom jag hem från Siesta och har absolut inte återhämtat mig än, snarare tvärtom. Ligger minus på sömn, röst och energi. Chillade mest igår, åt tacos och göttade mig. Idag blev jag övertalad av min kära farbror att följa med till Göteborg och spela fotboll. Han har ett Fotboll för alla-lag (med funktionshindrade) och de skulle spela Nationella mästerskap i Unified Fotball, där lagen är mixade i både kön och funktion. Varför inte, tänkte jag, och gick upp klockan 04:45 idag, efter en konstig och ganska sömnlös natt. Drömde jobbiga drömmar om Lost och bara låg och vred mig. Har kanske fått någon överdos av den serien?

Åter till dagen. Det var jättekul och vi kom trea! De som vann allt var skitbra hade även gamla Allsvenska spelare med sig, så kändes ganska rättvist. Jag kom hem för en timme sedan och ligger nu halvt död i soffan. Imorgon ska jag TA DET LUGNT. Med gott samvete. Inget jobb. Inget plugg. Ska visa er lite bilder från Siesta, ta långpromenad och rensa mina saker hos mamma (hon flyttar snart!).

Tjenis!


Kommentarer
Postat av: Jullan

Åh, du skulle sagt till jue!!! ;-D

2012-06-05 @ 00:28:10
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0