Bloggar jag läser

Egoina - Den första bloggen jag började läsa överhuvudtaget. Ingen långtråkig modeblogg med ointressanta tips och pose-bilder heeeelaaaaa tiden. Utan bara vanliga vardagsbetraktelser och allmänt skriveri samtidigt som det är roligt. Och inte som alla andra.

 

HanaPee - Min absoluta favorit, och det blev hon från första inlägget jag läste. Massa roligheter, smarta tankar, djupa känslor, snygga bilder och så vidare. Den här kvinnan inspirerar mig och jag imponeras av henne varje dag. Det allra bästa med henne är nog att hon är så personlig och verkligen öppnar upp sig, även om hon mår skit och bara vill dö för en stund. Inte många bloggare som gör det.

 

Flora - En ung tjej i Stockholm, vars blogg jag inte minns hur jag hamnade på, men jag fastnade. Jag fastnade för de otroligt fina bilderna, den speciella stilen, de intressanta texterna och allt det uppskattade i livet. Jag blir alltid lite glad och mysig när jag läser hennes blogg. Den ger bra känslor helt enkelt.

 

Ana Gina - Innan hon var med i Musikhjälpen visste jag knappt vem hon var, men under den veckan blev jag helt förälskad i Gina! Underbart rolig tjej och sedan jag började läsa hennes blogg har jag också insett hur himla smart hon är. Mycket djupa inlägg och fina tankar. Just nu är hon för övrigt i Azerbajdzjan och ska kommentera Eurovision ikväll.

 

Jesper Salén - Den här bloggen hittade jag genom Josephine Bornebusch har jag för mig (som jag också följde innan, men hon har slutat blogga nu, vilket suger!). Jesper uppdaterar inte jätteofta, men när han gör det skrattar jag i princip alltid högt. Den består helt enkelt bara av roliga saker. Han är rolig, kort och gott.

 

Spiderchick - Tills för någon månad sedan hade jag bara hört namnet, men aldrig läst bloggen. Nu är hon en av mina favoriter! Sjukt cool kvinna, som "bara" delar med sig av sitt liv, men gör det väldigt bra. För tillfället är det lite extra mysigt, eftersom att hon är gravid. Jag har blivit helt galen i graviditeter och bäbisar, tror jag längtar lite tills jag känner mig redo för det..

 

Sedan följer jag även min kära gamla Oslo-vän Julia och Deas kära vän Jockes söta och konstnärliga tjej Lisa.

 

Det var det. Vet ni någon mer grym blogg - säg te vettja!


Kommentarer
Postat av: det vet du

http://naknamoderaterna.blogspot.se/



Fast nu var det ett tag sen den uppdaterades, men finns många gamla roliga poster.

2012-05-26 @ 11:02:44
URL: http://naknamoderaterna.blogspot.se/
Postat av: Jullan

Wohoo! Snygg bild på oss ;-) haha!

2012-05-27 @ 01:06:03
URL: http://www.jullan.finnen.se
Postat av: Todd

Tjp tjo astrevlig blogg hörru!

Har du lust att ställa några frågor på min frågesport tror du? :3

http://bloodi.blogg.se/2012/may/questionsport-or-questions-or-i-dunknow.html#comment

kramish

2012-05-28 @ 17:47:00
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0