Delikata bollar!



Hittade ett recept på delikatobollar här och med tanke på att det är bland det godaste jag vet, så blev jag lite baksugen idag. Tvingade med mig mannen på en promenad, handlade behövligheter och så slängde vi ihop några stycken. Blev inte så många (gör nog tredubbelt nästa gång), men underbart gott! Efter jobbig arbetsdag och några Lost-avsnitt somnar jag nog snart in. För övrigt så börjar det blir himla varmt även inne, jag måste vädra typ hela tiden. Jag måste alltid sova så svalt som möjligt, så snart tar jag nog och slänger iväg täcket och gosar med påslakanet resten av året...(?)


Kommentarer
Postat av: anna

men gud vad gott!

2012-05-23 @ 10:42:53
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0