Hör upp, du måste flytta på dig!



Jag brukar oftast inte vara så glad i poppig radiomusik (om jag inte är onykter och står på ett dansgolv) men den här låten är jag glad i mest hela tiden. Det allra bästa är att hon kommer till Hultsfred, vilket betyder att jag kan så framför en scen och vara onykter och dansa till denna fantastiska låt. Det verkar inte finnas någon musikvideo till den än, så visar den här i stället. Lite rolig tyckte jag.

Appropå att flytta på sig. Det måste jag göra nu. Har dock suttit precis stilla i exakt samma position med benen lite för länge och nu är de typ bortdomnade. Hoppas att mina gamla ben orkar flytta på sig och gympa en sväng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0