Känslan av lättnad (och mättnad)

Kan vara den bästa av känslor (båda två egentligen). Blir man lättad, så släpper fan ALLT och man blir både glad, avslappnad och exalterad. Och guess what? Jag är lättad!

Turbopluggade ett par timmar i morse, men kände bara att jag ville få tentan gjord så jag kunde bli glad, avslappnad och exalterad. Bestämde mig för att det fick räcka och gjorde den sista tentamen i Rättpsykologi I. Å ja klarte den döh! Då fylldes hela min kropp av lättnad. Jag blev glad. Jag blev avslappnad. Jag blev exalterad.

Nu har jag även handlat och samlat ihop (nästan) allt jag behöver i helgen och ska bara trycka ner allt i en väska, så att det blir lätt att medhava på ett tåg. Lätt? Nej. Kom fram i alla fall fram till att jag ska lägga min platta öl i en ryggsäck, skönaste sättet att transportera det dyrbaraste.
Nu: organisering och packning!


Så här såg jag ut när jag tryckte i mig korv förut. Kände mättnad. Fint.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Åter underbart du vännen ;-D

2012-05-30 @ 16:22:34
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0