Mot Siestafestivalen

Då var jag äntligen på väg. När detta lägs upp sitter jag antagligen på tåget och sover. Ehm, ja. Vet inte riktigt mer vad jag ville säga, ville mest uppdatera. När packningen var färdig igår (alltså onsdag) gjorde jag en göttig soppa, som jag avnjöt efter att mamsen och jag varit ute och sprungit. Blev en lång tur och det var väldigt skönt! Nu har vi sett alla Lost-avsnitt som vi har hemma, så det blev lite smått panik. Får sova istället och hålla oss till söndag.

Lägger upp lite random bilder för skojs skull..


Första webcam-bilden jag tog i denna dator. På ett hotellrum i Kalmar.

I mammas underbara soffa (som jag snart inte kommer sitta/ligga i på helt obestämd men antagligen lång tid) förra sommaren tror jag.

Här sitter jag i min dåvarande soffa i Oslo och tog av okänd anledning ett kort på mig själv.

Här valde jag att ta en bild på mig själv när jag ligger i sängen och är bakfull.

Hörs på söndag, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Snygging!!!

2012-05-31 @ 14:06:50
URL: http://www.jullan.finnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0