Skål!


(OBS! För att undvika porriga missförstånd, jag är inte naken, har bikini)

Här sitter jag just nu och smuttar på iskall Orangina. Det är för övrigt den enda läsken jag tycker om, inte så himla mycket kolsyra i. Hatar kolsyra. Hur som helst, pluggandet går bra. Tänkte sitta på balkongen och skriva lite från föreläsningarna, som jag bara har på datorn. Och med tanke på att det är hundra grader ute och datorn nästan brinner upp nu efter 5 minuter, så skiter jag i det. Nöjer mig med böckerna istället, för vägrar sitta inne! Runt klockan ett kommer mamma hit på fika och ikväll är det match som gäller! Nu, back to the bok!


Kommentarer
Postat av: Petra

Sv; Nej vi var nära alla, bilderna är tagna med ett 200 objektiv men ibland hade vi djuren 1 meter ifrån jeepen, giraffen stod cirka 4 meter ifrån :)

2012-05-23 @ 11:05:31
URL: http://pbfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0