Slut tjej



Här har det varit lite halvdött senaste dagarna. Helgen var ganska fullproppad med småsaker som tog tid och sedan var det dags för jobb igen. I söndags var vi förresten i Linköping och såg Titanic i 3D med Cicci och Rickard. Den var bra, men jag blev lite besviken på 3D:n faktiskt. Har aldrig sett en 3D-film innan, men så himla märkvärdigt var det inte, men jag kanske såg fel film? Bra var den i alla fall och jag grät lika mycket som vanligt.

Måndag var det igår och jag ÖPPNADE på den lilla förskolan i Bullerbyn, vilket betyder att jag fick lov att vakna klockan 05:45. Det är inte min kropp van vid, vilket har lett till att jag har varit dödstrött ända sedan dess. Dock finns det inte så mycket tid till att vila, för resten av veckan är fullt planerad, är nästan lite stressad. (Har aldrig speciellt planerade veckor och är aldrig speciellt stressad, så det ska inte mycket till för att bli så)

Imorgon ska alla barn i Bullerbyn (höhö) och alla andra barn i Vimmerby gå till Astrid Lindgrens värld och få se på genrep och äta bulle, så då gäller det att ha dubbelt så mycket energi om man ska överleva. 15:30 är jobbet slut och klockan 16 ska jag vara på Björkbacken och ha möte med sommarjobbet. 17:45 är det samling på Ceosvallen och 19 är det match. På torsdag är det jobb, plugg och träning och på fredag jobbar jag ända tills vi ska åka till Linköping och festa till det. Hektiskt men kul att det händer lite här i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0