Svalkar vinden, värmer solen? Ser du något bakom molnen? Känner du lyckan genom sorgen?




Torsdag

15:00 Royal Republic
18:00 Eldkvarn
20:30 The Hives
23:00 Den Svenska Björnstammen

Fredag

14:00 Syster Sol
16:00 Deportees
18:00 Joddla med Siv
20:00 Kapten Röd
22:00 Maskinen
23:00 Familjen
00:00 Timbuktu & Damn!

Lördag

00:00 Lars Winnerbäck

Om ni inte redan förstått det, så är festival bland det bästa jag vet. Skulle kunna leva resten av mitt liv på en festival! Så därför är jag väldigt extremt jätteglad just nu, för imorgon ska jag på FESTIVAL! Med min bästa VÄN! Det ska regna lite grand och solen ska inte vara så närvarande men det skiter jag i, så länge jag får dricka min öl, äta min mat, se alla konserter jag vill och vara bögig med min bögvän. Hässleholm och Siesta - ses imorgon klockan 10:04!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Jasså skall du också bli spanienfruga till hösten, skoj! Vart flyttar du och vad skall du göra där?

2012-05-30 @ 12:58:13
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0