Syttende mai

Igår var det 17 maj och Norges nationaldag. Saknade landet och Oslo lite extra då och längtar så sjukt mycket tills jag ska dit! Jag har inte slutat tänka på eller sakna varken min familj där eller staden, det känns hela tiden. Även att jag inte vill annat än att vara här och nu, så kan jag inte sluta ha lite ångest för att inte bo i Oslo längre. Det betydde så himla mycket och det var ett helt år av massa känslor och händelser. Snart ska jag i alla fall hälsa på och det ska bli så himla underbart. Dock hade det inte varit helt fel att vara där igår.. Här är lite bilder från 17 maj 2011.


Jag, Julia och Nina började dagen med brakfrukost hos mig.

Sedan åkte vi in till stan det där var fullt med folk.



Och så bar det hem igen för grill! Helt otroligt att det är ett år sedan. TIDEN. GÅR. FORT.

Nu ska jag gå och heja på maten i ugnen, är hungrig! Ska visa göttig bild sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0