Tidspessimisten nummer ett

Här sitter jag igen. Har stressat sönder sedan klockan tre för att jag trodde att jag skulle ha dåligt med tid. Men nej. Jag har gjort allt jag kan och ska och har nu ingenting att göra? Är till och med rastlös. Jag är verkligen den värsta tidspessimisten jag vet. Är ALLTID tidig om jag ska någonstans för tänker alltid att det tar längre tid än vad det gör. Samtidigt som jag är megatidig, verkar alla i min omgivning vara pyttelite sena hela tiden, så att jag alltid får vänta extra länge. Och jag hatar att vänta. Dålig kombination.

Det jag väntar på just nu är att mannen ska komma hem och att Cicci, Rickard och Linda ska komma hit, för vi ska grillaaaa! Vardagslyx. I övrigt har jag pluggat idag, gick rätt bra faktiskt, ska kötta sönder den där jävla tentan på onsdag! Sedan rusade (verkligen rusade, var ju stressad) jag i en halvtimme, snabbare än någonsin. Gött! Nu ska jag väl återgå till att väntaaaaaa..... Tjo!


Mitt i all stress lyckades jag såklart sticka mig på en kniv också. Jag och knivar alltså. Vågar knappt berätta det för snubben, för han skulle bara sucka och sätta något slags barnlås på alla knivar vi har. Jag gillar inte knivar! Dom gillar inte mig!

Kommentarer
Postat av: anna

så himla mysigt med grill!

2012-05-29 @ 08:18:31
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Mathea

re. tacks å hemska mycket! vad glad jag blir av att höra det :)

2012-06-03 @ 19:44:55
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0