En helg av barn

 
Lite grand så här såg vår helg ut från klockan 12 i lördags tills klockan 15 igår söndag. Vendela och Cody kom till oss och skakade liv i vår lilla bungalow och det var väldigt kul, mysigt och ja, ansträngande. Grannbarnen kom och hälsade på ett tag också, så för en stund hade vi fyra barn.....................
 
Efter denna helg kom jag och min sambo i alla fall fram till
1. Vi ska inte skaffa barn än på några år
2. Vi ska inte ha fler än två barn
3. Vi ska uppfostra våra barn precis så som vi har blivit uppfostrade, så att det blir lika fantastiska och perfekta som oss! Typ.
 
Nu är det ju inte ens säkert (men jag hoppas och tror) att jag och Dea kommer ha barn tillsammans, men dessa principer gäller vem jag än väljer att skaffa barn med. Och jag längtar faktiskt till det är dags. Ibland.
 
Nog om barn. Imorse SPRANG jag! Jesus Kristus vad det var skönt. Jag kommer inte ihåg när jag sprang senast, vilket betyder att det var alldeles för länge sedan. Imorgon börjar jag också vid 10, så jag ska ta en löptur då också. Finns liksom inget bättre sätt att starta dagen på, enligt mig.
 
Angående internet (som ju är bland det viktigaste vi har), vilket vi fortfarande har irriterande dålig tillgång till, så kommer det snart att bli bättre. Till helgen kommer vi nog hyra in oss på trådlöst från vår italienske granne en tid framöver. Skulle vara så jävla skönt. Jag försöker blogga från mobilen ibland, men 3G-nätet är så fruktansvärt långsamt precis hemma hos oss, att det oftast inte funkar alls. Det var det hele! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0