Mi casa es su casa

 
Här har ni det! Vårt hem i bilder. Och JA, vi har precis storstädat supernoga och jag insåg att det var ett bra tillfälle att dokumentera vår kära bungalow. Vi älskar den så himla mycket och har bara några småsaker vi vill fixa till. Men i allmänhet kan det inte bil bättre.
 
Denna helg har varit så fruktansvärt bra och väldigt social. Barnkalaset i fredags var jättekul och lyckat och när vi kom hem fastnade vi på uteplatsen med två grannar och satt och pratade i några timmar. Igår fick jag ta del av en för tidig födelsedagspresent! Min kära Dea tog med mig på superlyxrestaurang och vi åt stört god mat och drack finvin. När vi kom hem fastade vi hos en annan granne, som även följde med oss ut en sväng. Megabra och perfekt helg.
 
Ikväll är jag lite pirrig i magen, för imorgon är det min födelsedag! Förra året vid den här tiden bodde jag i Oslo och fyra av mina bästisar kom dit och firade med mig. Sjukt. Tiden går fort och snart är jag 21 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0