VI HAR INTERNET I VÅRT HEM OCH DET ÄR SNABBT

create a gif here
 
 
Ja, det är sant och det är underbart. Ikväll, för ungefär en halvtimme sedan kom vår lilla, söta, gamla, italienske granne in här med ett lösenord till hans Wifi. Det är så sjukt att en sådan liten grej kan göra oss så lyckliga! Men i tre månader har vi behövt gå bort till receptionen varenda gång vi ska göra minsta lilla sak som kräver internet. Därför är det alltså helt fantastiskt att inte ens behöva lyfta på röven för att blogga, till exempel. Just blogga är den sak jag tror och hoppas att jag kommer göra mer, tack vare denna välsignelse. Det har blivit så himla oregelbunden uppdatering på grund av internetsituationen, men nu jävlar ska det bli regelbundet och i massor!
 
I övrigt är det mycket jobb denna vecka. Äntligen kan Timmy och Liza flytta in alla sina egna möbler och byta ut all ful skit. Denna process har försenats av en himla massa problem, nu senast sjukdom. Denna vecka hoppas vi dock få ordning på det mesta, vilket kommer bli väldigt skönt för alla.
 
En annan nyhet som jag kan meddela är att min kära sambo ska åka till Sverige på affärsresa nästa vecka. De har en massa kläder kvar i Borgholm som tydligen ska räknas eller något. Då ska jag bo själv i fem dagar, för första gången på väldigt länge. Det kommer nog bli lite konstigt, men också skönt för mig som egentligen älskar att vara själv. Nog om mig. Nu ska vi se sista avsnittet på andra säsongen av....... DEXTER!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh har ni börjat om på Dexter! Jag har peppat i evigheter (typ ett år...) efter säsong 7 och nu när den har börjat så har vi typ inte tid att titta på den? Skandal. Kanske ska börja om istället ;)

Svar: haha ja, det är andra gången jag ser det. dea hade inte sett det alls, så vi ser från början. längtar också sjukt mycket efter sjunde, men får hålla mig lite till :)
Linnea

2012-11-30 @ 13:00:41
URL: http://frankofil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0