Tre bilder från lill-kameran



Nu har jag ju äntligen tillgång till min kära systemkamera, men än har jag inte fotat något speciellt med den. Finns liksom inte så mycket tid över. De här bilderna är från den lilla kompaktkameran, som också börjar damma snart. Det ni ser är i alla fall en badkruka, två mätta och glada turister och ett dopp i poolen med två crazy kids.
 
Tre trevliga saker som händer just nu är att jag har börjat CYKLA till jobbet (ska köpa en egen hoj imorgon!!!), att om en vecka är min PAPPA (och Åsa och Maja) här hos oss och vi har världens skönaste, mysigaste, finaste HEM. Kan inte riktigt sluta tjata om det, tydligen. När det är som bäst ljus ska jag försöka föreviga denna skönhet till bungalow, men jag rekommenderar att ni kommer hit och ser den med egna ögon.

Kommentarer
Postat av: Ina

kan du inte visa det där fina hemmet du tjatar om? hade varit kul att se :) fascinerad av din resa.

Svar: det tog lite tid, men nu är det uppe bilder på det fina hemmet :) tack förresten!
Linnea

2012-10-25 @ 05:54:01
URL: http://inia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0