Hola amigos!

 
Alltså titta här! Min kille, MIN kille, håller i en bebis. Jag dog lite när jag såg det. Det kanske inte ni gör.. Förutom Anki, om du läser detta? :)))))
 
Ännu en jobbvecka har snart passerat här nere på ön. I böjar tyckte jag att det gick segt, men helt plötsligt var det ju torsdag, så denna vecka gick visst fort den med. Vi fick våra N.I.E-nummer idag, vilket betyder att vi är så spanska vi kan bli, typ. Nu kan vi skaffa abonnemang, bank, bil och annat gött om man vill det. Annars har det väl mest varit som vanligt, om man kan kalla det det.
 
En vanlig dag består nu för tiden ungefär av att åka till jobbet klockan 07:45 och komma hem cirka 17:30, laga mat, äta mat, titta på How I met your mother, träna i någon form, ta ett dopp i poolen, chilla en stund, för att sedan somna glad och nöjd runt klockan 23. Ibland sitter jag ju såklart här också, utanför receptionen och bloggar. Men nu är det dags för sängläge och HIMYM. AWSOME!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0