Ursäkta röran

Jag sitter just nu på marken utanför receptionen och har lite söndagsångest. Denna helg gick så hemskt fort! Vi hade väldigt trevligt i fredags med våra chefer och igår hade vi tänkt åka till Ikea som sagt. När vi väl hade hittat det efter en timme, så var det stängt. Sjukt irriterande. Det var någon helgdag igår så allt var dött. Förutom klubbarna då. Vi var ute till klockan 08 imorse och dansade! De stänger verkligen aldrig här..... Idag har vi i alla fall varit på Ikea och köpt en himla massa saker. Och i veckan kommer containern med alla våra saker. så snart är det riktigt hemtrevligt hos oss. Känns skönt.
 
Här skulle det ha varit en bild, men min döda hjärna valde att ta med fel sladd. Nu ska jag gå tillbaka och skapa lite ordning i hemmet. Gud vilket rörigt inlägg. Men det är lite rörigt i min hjärna idag, kan inte riktigt tänka klart. Tengo que sova!!!! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0