Grankans nya trafikfara

Vi såg Kopps till slut igår kväll och jag fick verkligen anstränga mig för att inte somna sista timmen. Så. Himla. Trött. Så fort den var slut somnade jag i soffan klockan elva, gick upp till sängen vid två nångång.. Skön lördagkväll och framför allt superskönt att vakna idag och vara utvilad! Åkte till jobbet, fick en deal och åkte hem.
 
Sedan övningskörde jag lite på scootern. Ha ha HA! Det var nog ingen vacker syn. Men efter stund kände jag mig ganska säker på det och då var det kul. Det kan vara bra om jag kan använda moppen själv ibland, men jag måste träna lite först. Får väl se hur många liv jag lyckas förorsaka genom att åka scooter själv. Framtiden får utvisa.........

Nu är jag megahungrig med en finne PÅ solbränd näsa. Jobbigt läge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0